Julstäd och bakning

Så här dagen innan jullovet är det dags att göra lite fint hemma så de är storstädning på schemat. Tur att vi har Isabelle som drar igång det, för jag är inte alls hundra än, så det här med att vara aktiv är inte min grej. Men jag har packat och städat mitt rum iallafall. Och nu är det lussekatter som står på schemat. Fast hon gör en lussekatt i allas första bokstav istället, så gulligt :)
Så nu ligger det några söta, gula bokstäver på blåtarna.

Hoppas att jag börjar må bättre snart, vill ju ta mig hem imorn och framför allt upp och massera en massa människor på lördag. Fan, hur gör man för att maten ska stanna kvar i en. Har verkligen ingen ork i kroppen eftersom jag inte får i mig så mycket mat heller.
Måste ju kunna träna lite på lovet oxå. Typiskt.
Men en dag i soffan idag oxå så hoppas jag på att jag mår bättre.

Hade ett långt samtal med min älskade Hammar igår.. Oj vad jag saknar henne.
Tänk vad tiden har gått fort sen du åkte, men det är alldeles för lång tid kvar tills vi ses igen.
Vill ha dig här NU!!
Eller inte just nu, för först ska du få fira jul i USA, fasen vad häftigt.

Snöar en mass utanför fönstret nu, så roligt.
Dumt bara att jag inte har orken att vara ute och leka i den...
Köpte mina slalomskidor igår, så snart hoppas jag vara kung på slalom oxå ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar min Ulle! Kom hit NU! ;D

2009-12-18 @ 21:15:40
URL: http://malinhammar.blogg.se/
Postat av: Anna

Krya på dig! Hoppas att magen tillåter lite mat nu iaf.. Det är väl vinterkräksjukan du åkt på.

Det kommer ju fler turer sen så mer sånt blir det ju iaf. Och jag håller tummarna för att du är ordentligt frisk till julhelgen! Äta är ju det ända man gör...

Kramar!

2009-12-20 @ 15:00:01
URL: http://gronanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0