Flytt på söndag

På söndag går flyttlasset till Malung och helt ärligt så börjar jag bli nervös...
Varför vet jag inte, har nog med att det nu är på allvar, nu ska jag verkligen få göra allt det som jag drömt om så länge...

Jobbade sista dagen igår, men ska dit imorn och inventera några timmar...
Så ikväll blir det film och godis :) men först en massage bara...

Sitter hos Sofia och Wilma nu...
Fast dem är och äter, passar på att låna datorn då ;)

Får se om det blir nått fint avskedsbesök ikväll då...
imorn blir det att säga hejdå till några kompisar, sorligt!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Det kommer bli jätteroligt för dig!

Lycka till!

2009-08-30 @ 21:31:40
URL: http://frokenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0