tråååååkigt

Det är ju skit tråkigt att vara hemma och sjukskriven!
Okej om man kunde gå och göra nått roligt, men jag är ju strandad i typ soffan eftersom foten inte vill bli bättre.
Var ute på lite viktiga uppdrag i tisdags och jag var jättetrött när jag hoppade runt på maxi för att handla lite mat :/
Trodde mina timmar på friskis hade gett mig nått, men nej då...
Och så har jag skitont i handflatorna av kryckorna.

Foten, bli bra nu!!

Har kollat igenom första säsongen av Varuhuset nu, som min snälla syster lånade ut till mig :)
HIhi... shit vad roliga alla såg ut i slutet av 80-talet :D


Nu sitter jag här och inväntar Dennis som lunchsällskap, igen :)
Tur att han vill komma och äta lunch med sin skadade arbetskamrat. Sen ska moster vara barnvakt åt mig i eftermiddag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0