Roliga inköp

Dagens tur till stan innebar bara en massa roliga men konstiga inköp för min del.
Ska ju med Sara på Kvalborgs sittning nästa vecka så inköpen till maskeraden skulel göra idag. Vi bestämde ju oss igår kväll, tack Lisa, för att vara Mimmi Pigg och Kajsa. Gissa vem som ska vara vem?! :P
Så jag har handlat kläder som jag aldrig, och då menar jag aldrig skulle ha köpt annars. Men det kommer att bli kul, Jag kommer vara skitful... eller snygg menar jag ju :)

Sen har det solats ute i solen. Fick till slut med mig Lisa ut, 18 grader ute och människorna vill sitta inne... ahhh!!
Kusin kom oxå och hälsade på oss i solen.

Nu gör vi oss fina till kvällens fest. Jag och kryckorna ska på fest, yes!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0