Kryckor och sjukskriven

Är jag klantig eller är jag klantig?
Eller har jag bara otur?

Hade ju planerat denna påsk och långledigheten så bra, det skulle tränas till 100% av min lediga tid.
Men vad händer? I fredags på träningen gör jag nått väldigt dumt i ett steg, förmodligen halkade jag på en svettfläck på golvet, och trampar snett med hela foten. efter lite om och men med att jag inte ville ta mig ut från lokalen, lite hög på smärtan visar det sig att foten inte mår så bra. Så i lördags var det bara att åka upp till akuten för att invänta domen om den är bruten eller inte.

Som tur är var det "bara" en kraftig stukning. Jo tack ,jag hörde när ledbandet vek sig i foten. Och det hade tydligen tjejen bredvid mig oxå gjort berättade hon när hon kom ut från träningen och jag låg på golvet med foten i vädret.
Så det var bara att  linda in min svarta, tjocka fot i ett bandage och få ett par kryckor och åka hem.

Så nu är det kryckor och sjukskrivning i tre veckor som gäller.
Har ni vägarna förbi så kom gärna in, kommer ha lite lite att göra April månad ut... Tur att min vän hade 10 säsonger av Simpsons hemma :)

Kommentarer
Postat av: tina

Ååååh stackare :( Lider med dig!!! Hoppas du blir bra i foten snart. Puss

2009-04-15 @ 09:46:39
URL: http://tinis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0