Uppdatering...

Är tydligegn dålig på att uppdatera här tyckte en kär vän, så det är väl bara att lyda order och skriva lite :)
Funderade på om det är för att jag inte har nått roligt liv eller ork till att sitta framför datorn efter jobbet som gör att jag inte skriver nått, men jag tror på det sistnämnda, vad tror du? ;)

Vad har hänt sen sist då? Jobbat en hel del. Är redan trött på stället och kunderna, men de snälla orden från mina söta små kunder gör att dagarna blir roligare. Polisanmälde en snattare  onsdags, så roligt hade vi det då :) Annars är det mycket jobb, och mycket kul med Tobbe under dagarna.

Fast förra helgen var rätt så trevlig. Fika och Bio med Hammar, såg Patrik 1.5, kan varmt rekomendera den. Sen körde jag bil resten av kvällen kändes det som, men hann med två alkoholfria drinkar på Vardag med Dennis och hans kompis Johan. Mycket trevligt :)  Sen iväg till Hallsta mitt i natten för att hämta syster med bihang som varit på fest, aldrig mer fyllechafför kan jag säga :D
I söndags sov jag och sen lagades det matlådor, hela 8 st, så nu är fryser full. :) Sen iväg till IP för match där jag konstaterade att jag inte är nån människa som tycker om kyla. Gjorde tränarna imponerade av att jag kunde prata i telefon i 45 min och missa en hel halvlek oxå. Men har man trevligt sällksap i luren så har man.

Ett långt inlägg blev det. Kan ju försöka skriva lite oftare så kanske de blir kortare :)
Dags att åka och jobba, 13-21 på sin lediga dag, kuuuul :(

Kommentarer
Postat av: tina

aaaah vad kul med nytt inlägg! :D låter som du har det bra hemma.... känner igen det där med jobbet, bra att ha men man tröttnar fort! vi måste ses snart =) kraaaam

2008-09-20 @ 10:45:11
URL: http://tinis.wordpress.com
Postat av: Sofia

Ja blogga mera :D

2008-09-20 @ 11:36:55
URL: http://sofiasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0