Sista dagen

Ja, då var det tråkiga beslutet taget, jag åker hem. Kan inte riktigt berätta varför jag valt att åka hem, kan inte ens berätta det för mig själv, men jag känner mig less på allt kan man säga. Ochjag känner mig mycket less på att inte ha några pengar och då passar inte en utbildning bra där det ända jag ska göra är att köpa saker. Sen behöver jag ladda vissa batterier kände jag... Energivampyrer har det varit gott om omkring mig ett tag nu.

Är med en stor tår i ögat som jag lämna Storuman men det är med en glad tår i ögat jag kommer hem,inte visste jag att jag var så saknad av så många människor :D

Tankar om framtiden har jag, ska bara jobba ihop en massa pengar så kommer nog nästa år att bli helt underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0