Lördag...

For till Ikea idag och köpte ny säng, den gamla är för liten. Speciellt nu när jag har kastat ut systers säng sen jag kom hem, så får jag oväntat besök så behöver han eller hon för den delen, inte sova på golvet :)

Sen satte jag mig framför DVD´n och kollade mina kort från Ö-vik. Oj, vad jag saknar den staden och den lyckliga tiden där. Saknar alla mina vänner, alla trevliga människor men framför allt en person. Men jag har varit lite duktig nu och varit tyst :)

Ikväll ska jag ner på stan och titta på när Matilda dansar på Kulturnatta, kommer bli kul, har inte sett henne in action förrut, spännande :)

Och imorn står nog lunch lagning på schemat och självklart fotboll :P

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0