Ledig dag

Idag är jag ledig, skönt. Förstår inte hur jag ska palla av ett år på stället, men jag får väl tänka på pengarna.
Trodde jag hade jobbat mer i augusti och skulle få ut en stor lön, men nej då. Tur att jag inte har en massa dyra inköp längre, hade nog gått sådär bra med denna månads lön.

Har redan hunnit uträtta en massa saker idag, fast klockan bara är barnet. har vait i Tillberga och kollat in Dennis hus. Likadant radhus som vi bor i, coolt :)
Sen promenad med Smilla och nu sitter jag och umgås med min sjuka syster,

Har hamnat i nån sorts "depp"period nu tror jag. Är lite jobbigt, tänker mest på vad som hände för ett år sen. hur kul allt var då och hur bra jag mådde med en viss person. Så nån som vet hur man blir av med lite känslor och tankar, dela med er till mig tack. Orkar inte tänka mer på detta nu.

Kommentarer
Postat av: tina

Stor kram till dej vännen! Enda rådet jag har egentligen är att sysselsätta sig och försöka ha så kul och fullt upp att man inte hinner grubbla... eller gräva ner sig i jobbet, mindre kul :) Miss u!

2008-09-24 @ 10:53:58
URL: http://tinis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0