En hel del...

har hänt sen sist... Just nu sitter jag på jobbet, hade min egna första öppning idag, gick jättebra. Så nu äter jag lite frukost innan det är dags att jobba de få timmarna tills Tobbe kommer och jag får gå hem :)

ikväll händer det lite saker.. först ska jag jobba då, sen iväg och se EM-kval match mellan Sveige och Rumänien här i Västerås, sen hem till Linnea och Klein och gratta honom och sen köra Sofia till Sala där vi ska titta på EMD. Och sen upp till jobbet imorn... skönt att vara ledig på måndag känner jag.

Här på jobbet händer det saker oxå. Andra cigarett stölden på en vecka nu.. blir lite trött på detta förbjud ciggaretter istället tycker jag :D

Har lite tankar och funderingar,som vanligt, men jag återkommer med dem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0