Tidig morgon

Öppning idag på jobbet, betyder tidig morgon : / Men jag hade ju fint besök av Anna som precis gick mot tåget till Stockholm, så jag var mycket glad för att få gå upp och umgås lite med henne idag igen.
Som sagt, fin besök av henne igår, vilket gjorde att jag gick hem tidigare från jobbet, så skönt så :D
Visade henne Västerås och sen en helkväll med middag, fika och en massa snack nere på stan :) Mycket trevligt!! Alltid lika trevligt att umgås med henne :)

var ett tag sen jag skrev, har inte tid känner jag. Drar mig faktiskt för att sätta sig vid datorn... Fast man behöver ju inte logga in på msn har jag kommit på ;)

Och ja, mycket har hänt, hihi!

Ikväll blir det kuuuuuuul :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0