Sjuk

Är lite synd om mig, för jag är sjuk. Vet att man inte ska tycka synd om sig då, men jag gör det för jag är aldrig sjuk. Så att inse att jag hade feber i måndags natt var en pers faktiskt. Låg hela natten med 38.4 och kunde inte alls sova, men envis som jag är så åkte jag till jobbet i tisdags morse med 37.8 i kroppen. Men min närvaro på jobbet blev sådär lång, klarade knappt av en timme, sen åkte jag hem till soffan och tre filmer av Shrek :D

Nu är febern borta ,men min hals gör ont nått fruktansvärt. Och det funkar sådär bra att jobba då med mitt yrke... : /
Men en dag till och sen en lugn helg, så är det bara att hoppas att jag är frisk sen.

P.s ... lördagen blev jättebra och trevlig :)

Kommentarer
Postat av: duvetvem

tyyyypiskt tjejer att gnälla när de är sjuk! det är såååå synd om dem!

2008-10-30 @ 23:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0