Mys fredag

Igår ble det en riktig mysfredag tillsammans med Linnéa och Nina. Vi bakade pizza, tittade på idol, åt en massa glass och avslutade kvällen med chips. Mycket trevligt men skoja inte att jag fortfarande är mätt. Kommer inte äta nått på en vecka härdan efter :)

Var en trevlig dag på jobebt oxå, slutade kl.18, var riktigt skönt.

Ikväll ska jag hem till Linnéa på fest och imorn är det Frankes sista match och sen tränig med Martin som gäller. Så det blir lite sparsamt med drickat idag, kan ju inte banga första träningen tillsammans p.g.a bakfylla :P

Idag är det den 4 oktober, alltså kanelbullens dag och alltså ett år sen som jag och Andreas började flirta med varandra. Fick en bulle på mms i morse, hihi :)
Jobbiga är att en dag som denna så saknar jag dig lite mer... Tänk då hur det då kommer att kännas på tisdag : /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0