Mycket folk

Så här mycket folk har det nog aldrig varit inne på jobbet en lördag.. trodde jag skulle få en lugn kväll men inte då. Är visst nån kulturnatt på Råby vilket jag hade missat totalt så nu vimlar det av folk i affären. Tycker lite synd om Markus som är i kassan, men han är duktig. Jag har oxå varit duktig, har frontat HELA affären!! *stolt* Men det lär väl inte synas efter alla denna kväll. Och så fick jag fint besök oxå, Martin kom förbi och sa hej :D *Glad*

Så nu när hela Svenska folket sitter framför sin tv och kollar fotboll får jag gå runt och snygga till ännu mer i hyllan, orättvist :P

Ikväll blir det mys med Sara och Nina, trevligt!!

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0