Ledig tisdag

Ledig idag, så skönt så. Iallafall med tanke på att jag inte kunde somna utan låg och tänkte lite på A istället... dumt, hatar när jag gör det. Så imorse sov jag ut, gick och solade och åkte ner till stan för att fixa en karta till Anna så hon hittar när hon snart kommer hit. Ska bli sååå kul att få träffas igen.

Betällde biljett till Växjö i söndags, så snart så bär vi av dit och festar med Lisa, ska bli skoj. Saknar Lisa!! :)

Är hemma hos syster och tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder ifrån mitt roliga liv där det händer så mycket, men glömde kameran hemma : / Får bli en annan gång.

Ska hem och göra mig i ordning för träningen ikväll... snart är vi på gång till bättre kondition, Nina och jag :D

Kommentarer
Postat av: tina

När kommer du å hälsar på mej då :D

2008-10-10 @ 16:30:59
URL: http://tinis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0