Glad :)

Vaknade till en hittills jättebra dag. Fint och skönt väder till att börja med. Sen får jag ett sms av Karin som är i stan på ett besök och vill säga hej till mig. Mycket roligt tyckte jag så snart ska jag ner till stan och träffa henne. Sen kunde jag byta med Tobbe på jobbet, så jag nu är ledig den 8 nov och kan åka ner till Anna och hennes inflyttnings fest. Ska bli så kul. Beställde precis biljetterna ner och de var inte alls så farligt dyra... Och ikväll är det träning med Martin. Kan denna dag bli bättre? Hoppas det inte händer nått bara som gör att jag blir på dåligt humör, men just nu så känns det svårt :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Festen var toppen!

Ingen träning idag alls blev det, har inte hunnit med grupparbetet jag skulle läsa igenom än o det ska vara inlämnat imorn så det är bara att kämpa på!

När tränar ni nästa gång?

2008-10-12 @ 17:49:54
URL: http://frokenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0