Fredags kväll

Och här på jobebt sitter jag och har inte så mycket att göra. Kan meddela att då går klockan mycket sakta.Och det lite jobbiga denna helg är att jag ska sitta här imorn igen : /

Men skönt är det a tt slippa kassan under kvällarna och kunna gå runt och göra vad man vill.

Har kommit på att jag saknar A väldigt mycket just nu.. kan det ha nått att göra med att jag vet hur glad och lycklig jag var för ett år sedan?! Känns tungt ibland...
Och igår kväll fick jag en lite n ångest attack över att jag hoppade av i Soruman, Längtade verkligene tillbaka och var riktigt arg på mig själv. Men inget att göra åt nu, tror ju fortfarande att det var rätt beslut, pga. hur det kändes och allt som hände då, men det skulle vara kul och se hur jag hade klarat av det. Hoppas bara att jag blir antagen till Malung nästa år om jag fortfarande känner för det...

Ska ringa Mattias nu, hade visst missat hans samtal förrut.

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0