Arg dag

Skoja inte om jag var på dåligt humör igår. Vet inte alls vad det var med mig, men jag var absolut inte trevlig iallafall. Hoppas inte nån av kunderna märkte nått...
Kan ha att göra med att måndagen och tisdagen var två jättebra dagar, så onsdagen var tvungen att kompenssera dem, vet inte, vill inta ha såna dagar mer.

Måndagen var bra för då var jag ledig. Var till optiern, solade och umgicks med syster. Det negativa den dagen var att jag var super förkyld bara, mådde inte alls bra. Men mitt hjärta började klappa lite när en viss person hörde av sig, men slutade med det lika fort :(

Tisdagen var bra för det är en lugn och skön dag på jobbet, och så var el-killen Martin där, vilket alltid är kul. Han tyckte sund om mitt finger :P

Idag börjar jag kl.13, så det blev en lång sovmorgon och nu ska jag äta lite och sen göra mig i ordnig till jobbet. Ska fixa en sak först bara, för det börjar dra ihop sig till det som skulle vara en av mina bästa dagar, om livet hade velat levt det som jag ville....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0