Slut på det roliga

Jaha... Då var det slut på att känna sig lite omtyckt och att kanske tycka om nån... Tråkigt!
Men jag förstår honom, jag tror inte att jag är så lätt att leva med, fast nu hade vi ju knappt kommit till den fasen. Det jobbiga är att jag kände att mina känslor fanns rätt långt inne och att det skulle ta ett tag att få fram dem. Men min stora fråga är om det är för att jag är rädd eller inte vill eller varför vågade jag inte ta fram dem för. Men som alltid då nån man tycker om går ifrån en så börjar man ju alltid tycka bättre om den. *Suck*
Gör ju inte lika ont nu som sist... fast det är nog det jag är rädd för och därför försökte jag spara på mina känslor denna gån.. och se hur det gick.

Tur att det snart är helg så jag får ut och dränka sorgerna i sprit :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0