Skön tisdag

Ledig dag idag... skönt. Gick upp tidigt för att åka på gympa med mamma, lite mysigt med bas-gympa faktiskt. Ska oxå leda små pensionärer i gympa när jag blir stor :) 
Lade min bleka (hahaha) kropp i solariet och sov lite innan jag begav mig ner till stan och en lunch med Linnea. Lite shopping på stan tillsammans med Nina som tog kände för att slösa pengar idag och sen en god fika med en massa kalorier, vilket vi var värda. 

Linnea och Nina fortsatte på stan men jag och min onda, stukade fot satte sig på bussen och åkte hem. Kände mig så fruktansvärt lat då jag tog bussen, men jag gjorde riktigt illa mig när jag stukade foten på träningen i söndags :(

Sitter nu här framför datorn och inväntar Desperate Housweivs... Långt dit. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0