Sjuk på riktigt

Nu är det faktiskt synd om mig... Ja, "jagvetvem", det är det ;) För i lördags var jag på besök hosvärldens otrevligaste läkare där hon kunde konstatera att jag åkt på öron inflammation och hals virus.
Fyyy vilken natt jag hade i fredags, mådde riktigt dåligt, sov inte alls mycket.
Så från och med igår då så äter jag penicillin för öron inflammation vilket då betyder att jag har riktigt ont i öronen och måste lyssna på ett susamde ljud i dem hela tiden. Jobbigt :(

Och eftersom jag åkt på hals virus så bör jag inte prata om jag vill skona mina stämband från att dö en plågsam död så lär jag vara tyst och det funkar ju inte alls i mitt yrke, så det blir väl till att ringa chefen ikväll och säga att jag är sjuk igen....*suck* Jag som aldrig annars är sjuk.

Drömde i natt om att jag var tillbaka i Storuman med mina vänner där och allt var frid och fröjd. De välkomnade mig och sa att de hade saknat mig den tiden jag varit borta.... Betyder den drömmen att jag vill tillbaka? Jag som trodde jag hade det rätt bra här nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0