Inatt jag drömde...

En jäkla massa... Var nog länge sen min hjärna var så aktiverad i natt. Och bara en massa konstiga drömmar. Drömde igen att jag var tillbaka i Storuman men denna gång kände jag mig inte alls hemma. Alla gick run och pratade om varandras mobilnr som jag inte har kvar, så jag lade mig i en soffa och ringde till Andreas, som inte hade tid att prata. MItt i vårt lilla samtal kommer Martin Nyblad in och lägger sig på mig och vill kramas och säger att han tycker om mig och där ligger vi resten av kvällen och s¨måpratar och jag drar honom i håret och så... ??? Vad händer?!! Konstig dröm!

Sen var jag visst uppe och gick lite i natt oxå, vaknade av mig själv och insåg att nu var det inte alls många timmar kvar tills klcokan ringer. bäst att sova lite till... Var länge sen jag gick i sömnen...

Så, vad händer med mig? Drömma om personer sådär..
ahaaa... blir lite knäpp. Fast det är ju inge fel att drömma om dem, två fina pojkar som ajg en gång älskat, klart de sitter kvar. Kanske har nått med samtalet jag fick i tisdags kväll från en person jag inte pratat med på väldigt länge. Han kanske rörde ill det mer i hjärtat än jag hoppats : /

Dags att jobba lite nu... Tidig morgon *gäsp*

Kommentarer
Postat av: ja du visste ju vem

Jag drömmer aldrig...och då menar jag aldrig, skulle jag drömma något så glömmer jag det efter att jag vaknat. Senaste månaden har jag drömt varje natt och jag minns nästan allt från mina drömmar?

Jag har fått höra 2 teorier



1: eftersom jag jobbar så mycket just nu (har ju 4 jobb, 1 ordinarie och 3 extra) så koncentrerar hjärnan sig på arbetet och tänker bara på "jobb" vilket gör att man inte hinner bearbeta sina personliga bekymmer, funderingar eller ens sina drömmar.



2: Man utvecklas, du befinner dig i en fas där hjärnan arbetar på högtryck helt enkelt...



Sen att folk drömmer om mig är ju relativt vanligt ;)





Vem ringde i tisdag????

2008-11-07 @ 07:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0