En kväll på jobbet...

Torsdag, betyder stägning på jobbet. En bra kväll ,eftersom det är jag och Dennis som jobbar tillsammans. Dem kvällarna brukar alltid vara roliga. Lite stressig dag, men nu är det bara lite plock kvar , sen får jag gå hem :)

Känner mig som en stor tjockis i min nya väst på jobbet... jätteskön, men det är ju synd att man är född med såna kvinnliga former att det ska kännas konstigt.. Men Sara tyckte att jag bara ska vara glad åt det jag fått, bästa tt lyda då :)

Jättekul, vi har lite snö här!! Igår när det snöade jättemycket hoppade jag runt här på jobbet och var jätteglad.. Alla undrade om jag verkligen var så knäpp som de alltid trott :P Saknar norrland när det är sånt här väder...för däruppe hade jag haft en massa snö nu...
Har dragit mig nu ett tag med att gå ut till balpressen med skräp, men nu är det bara att bita i det sura äpplet och be ge sig ut i kylan... *Brrr*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0