Det snöar

Det snöar för fullt här utanför fönstret :) Blir så glad  när jag ser sånt. Då längtar jag tillbaka till norrland och Ö-vik då jag vet att en dag som denna hade vi släppt allt och åkt iväg för att åka skidor. Och jag tyckte ju att det var jättekul med längdskidor oxå... Jobbigt att sitta här hemma och veta att allt förhoppningsvis hade varit lättare om jag varit kvar med personen jag älskade. Men men... nu sitter jag här hemma i ett vitt Västerås, på min lediga dag och funderar på hur jag ska ta mig till stan och sen till jobbet på smidigaste sätt. Måste hoppa in och jobba några timmar, nån är visst sjuk igen. Ska uto ch köra hemtjänstvaror då när jag kommer. Ingen Kim denna gång, men jag ska tvinga med mig Malin.

I med linserna, promenad ner till stan och buss till jobbet får det bli. Hoppas jag har pengar till mina nya linser idag :)

P.s. En månad kvar till jul, dags att bli snäll nu :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0