Bakis i Växjö

Vilken kväll det var inatt... Och sånt visar sig dagen efter. Efter en natt i sängen med Sara vaknade jag upp med huvudvärk och illamående. Men ingen sovmorgon här inte... Brunch på Sivans kl.11 så det var bara att stiga upp och gå iväg. Vaknade med lite ångest över mina nattliga samtal till Martin så jag var tvungen att ringa och höra om vi fortfarande var vänner och det var vi. Han skrattade bara åt mina sms där jag skrev att jag hade tappat bort min drink på festen som hölls i Eriks tvårummare. Och att min mobil badade i sprite när jag råkade blanda lite för mycket i glaset ;)

En god frukost men mådde lite dåligt. Hemma hos Lisa igen blev det soffan med Sara och en påse chips. Så nu är jag taggad för mina fem timmar på tåget hem, för då ska jag sova. I mitt första klass säte på X2000. ( Stolt, japp) :D

Tack mina vänner för en mycket trevlig och rolig kväll. Det behövde vi tillsammans. Ses snart igen!!'
Älskar er, det vet ni!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack själv för en underbar helg! tur att det är jul snart:)

2008-11-17 @ 18:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0