Sammanfattning sen sist

Jag är nog världens sämsta person på att uppdatera om mitt liv. Sen händer det iof. inte så mycket just nu, men det har hänt lite på sista tiden, tänkte ta och sammanfatta de här. Försöka i en kort version iallafall ;)

Om jag skulle sammanfatta detta år som gått så skulle jag bara använda ett ord; SKIT!
Så känns det verkligen! Året började mycket bra och livet var på topp men sen dalade det bara utför och jag börjar snart bli orolig om jag inte ska få nån glädje snart.

Det jobbigaste som hände under detta år var nog när jag insåg att jag hade förlorat en av mina bästa vänner, men det var inte lika jobbigt att krama om henne och gråta tillsammans på BMB. Är lika glad att du är tillbaka i mitt liv Nina. Att människor som man tror är ens vän inte är ärlig eller ens ser sig själv som vän till mig, det har jag verkligen lärt mig under detta år.

Mitt i allt detta bev jag glad igen. Martin klev in i mitt liv på många sätt och gjorde både dagarna på jobbet och träningarna på Friskis mycket roligare. Tyvärr försvann han lika fort som han kom, klandrar honom inte, han var lika ledsen som jag över att vara lämnad av dem man älskade, men jag tror vi hade fått det trevligt och mysigt tillsammans.

Och tillsist har vi den personen som inte vill lämna mitt hjärta. Hur kan en person som gjort mig så ledsen göra mig så glad?! Är det han eller jag som borde gå och prata med nån? :)

Kommentarer
Postat av: tina

Välkommen till mitt liv, känner verkligen igen mig vännen. Det betyder bara att nästa år blir så väldigt mycket bättre, på alla plan! Håll ut :) Kramar

2008-12-30 @ 19:31:49
URL: http://tinis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0