Ny vecka- nytt liv...

Kunde man ju kanske önska sig.. Iallafall ett mindre patetiskt liv än mitt.
Hade sån ångest igår att det var riktigt jobbigt och detgjorde det ju inte bättre att Martin gick och lade sig, eller att jag var sen med mina sms... *suck*

Men som sagt, ny vecka, nytt liv. Eller ett försök till ett iallafall.
Blev tydligen ledsnare än jag trodde av att inte få umgås med Martin mer.. bra att jag kommer på såhär sent att jag tyckte om honom på riktigt.  

Men men... fick min fika och pratstund med Sofia i lördags, mycket bra och i söndags fick jag lite mer tid med Hammar <3

Bra jobbardag denna vecka började med förresten... Tur att jag är ledig imorn, är så trött på stället nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0