Lite less

Är lite less på allt just nu... Nått kul sosm hände idag är att det snöar en massa här. Bara att hålla tummarna för att det blir en vit jul ändå :)

Torsdagskväll betyder stängning på jobbet... Har varit ute och kört varor till våra kunder hela eftermiddgaen, så vi ligger lite efter med allt annat arbete. Men nu tänkte jag sätta mig i kassan och slöa lite.

Känner mig allmänt less på allt just nu. Ångrade i tisdags när jag gick hem att jag inte stannade kvar i Storuman... Allt känns bara tråkigt här hemma. Hoppades ju ett tag där när jag tyckte om Martin att allt kunde börjas kännas roligt igen, träffa nytt folk och få upp glöden igen, men lika fort som han gjorde mig glad, så gjorde han mig ledsen. Men jag klandrar honom inte. Men ikväll blir det kul iallafall. Eller mest imorn bitti då jag suttit mina 8 timmar på tåget upp till Östersund.
Att få komma upp till snön kommer nog göra mig gott tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0