Lekt i snön

Gud vad snö det var uppe i Östersund. Jag blev så glad när jag kom dit och såg allt vitt och fint, ville verkligen inte åka hem till vårt skitväder. Var en mycket trevlig helg, behövde komma bort kände jag och då är alltid Mattias bra att ha :)
Åkte upp i torsdags natt och hade turen att få en liggvagn istället för min sittplats, tack! Så jag och en mycket trevlig tjej vid namn Malin delade den under natten. Mycket roligt hann vi prata om under våra 8 timmar upp. Somnade faktiskt oxå, vilket jag trodde inte skulle vara möjligt, men vaknade i Sundsvall av en lampa rätt i ansiktet vid 20 över 5 tiden och sen var det bara att vänta tills vi rullade in i staden. Åt lite frukost när jag kom och sen direkt i soffan och sov i någon timme till. Sedan spendeade jag hela fredagen nere på stan och handlade julklappar. Oj vad ryggsäcken var tung när jag kom hem idag :)
Och i går var vi ute och lekte lite i snön. Eller jag var, Mattias var mest trött och min måltavla med snöbollarna :)

Längtar tillbaka till snön redan... Åhhh vad jag vill bo i norrland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0