Fredaskväll på jobbet

Vaknade efter en natt med mycket dålig sömn och kände inte alls för att jobba till kl.21 idag,men man måste ju, så nu sitter jag här och har ingen lust till att jobba. Men jag ska ju vara här i morgon oxå, så då kan jag göra allt som jag lämnar ikväll.

Var hem till syster igår och träffade på Mårten, som nu ska heta Rasmus, vilket jag inte tycker passar på honom, så för mig får han fortfarande heta Mårten :) Han var jättesöt. SYnd att jag inte fick träffa Amanda när hon var så liten...

Fick tillbaka Nina  som min vän i tisdags! Är riktigt glad över det, känns som om nån har saknats i mitt liv när det blev konstigt mellan oss. Så kul och roligt som vi haft tillsammans går inte att glömma bort. Tack vännen för at fu tog tag i detta och hörde av dig!

Nu vill jag hem och slänga mig i soffan, ska bara förbi Nina (många Ninos i mitt liv) :) och ge henne en massage först. Sen soffan, filten och en film, tills det är dags at häma pappa i natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0