Senaste veckan

Detta kommer att bli ett långt inlägg, för det har hänt en hel del saker i mitt liv den senaste veckan...

För en veckasen kom jag upp till Storuman, med pappa efter en massa timmar i bilen. Insåg då hur otroligt långt bort Storuman ligger... Packade in mig på mitt rum och väntade på fler personer...
Dag två gjorde jag och pappa Storuman, vilket gick väldigt fort. Vi köpte lite saker till mitt nya rum och sen avsltade vi kvällen på en mysig restaurang.

Både torsdagen och fredagen var dagar där vi ska lära känna varandra,,, lite lek och mycket prat.

Helgen kom fort och då åkte vi 5st tjejer till en stuga i Hemavan där vi plockade svamp, tittade på fina fjäll och pratade en massa skit.,., med betoning på skit :D

Nu har skolan starat på rikitgt och denna vecka förbereder vi oss för vår primitivt levnde vecka.. alltså en överlevnadsvecka kan man säga. Nästa vecka är jag ute på vandring med klassen.

Klassen består av 12 st, 8 tjejer och 4 killar.... hade kunnat varit nån mer kille, är inte ensam om den åsikten.
Sen är då stora frågan vad jag tycker om Storuman... det är väldigt litet kan jag säga...
Hoppas att mina tankar ändras, annars blir detta två jobbiga år...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0